You're just a beautiful mistake

  2012-11-17 / 23:14:00 / Life of /
Okej hej cuties. Har varken haft tillgång till data eller orkat blogga försen nu, därav min dålia bloggning. Men vad gör väl det sådär iland (alldeles för ofta egentligen). För er som bryr sig om mitt otroligt roliga tråkiga liv har jag en del saker att berätta för er (allt ni har missat från och med inlägget under). Ni andra skulle slutat läsa min blogg för längesen *blink*
 
Två halvsöta bilder på mig och Ebbz efter vi hade ätit fett i skolan. Mm va glada vi va
 
 
Från fredag till idag har jag och fina vänner haft tjejkväll hos Helena. Började med att vi kom dit och alla hjälptes åt att göra tacos.

Sen hade vi girltalk och åt kärleksmums och åt kärleksmums vilket var hur mysigt som helst (och dels för att vi ogillar ungefär samma personer så skitsnacket blir dubbelt så mycket roligare)
 
Hanna tog med sig en body painting av någon slag med choklad smak så Denise dekorerade henne lite fint. Vågar dock inte riskera att lägga upp bilden på hur det blev då Hanna förmodligen dödar mig om man ser hennes lovers namn ;)
 
 
Någonstans här i mellan kollade vi på skräckfilm fast vi blev för rädda för att kolla klart på den så det sket sig. Sedan skulle Hanna och Ebba hem så vi följde Hanna en bit på vägen. Vi tog en promenad runt kvarteret vilket vi ångrade då det slutade med att alla tre sprang skrikandes hem till Helena igen.
 
Innan vi bäddade sängarna flög vi lite/hoppade från trappan ner på madrasser, kuddar och täcken ett par gånger. Efter det kollade vi på en till film och pratade och skrattade en massa innan vi var för trötta och somnade.

På morgonen ställde vi oss och gjorde pannkakor och kollade sedan klart på skräckfilmen från igår, en till skräckfilm och sedan sov vi lite.
 
Vid 2 kom mamma och vi åkte en tur till Överby. Har även kollat på Skyfall med paps, snytit mig ett x antal gånger då jag börjar bli förkyld igen (ORKAR INTE!!!!), duschat, dött av skratt när jag och systra mi kollade på 2 Mr. Bean filmer och ja, inte mycket mer än det. Är hur trött som helst och har varit de ända sen i fredags så skolan får skulden för det. Ska alldeles strax sova, men innan de ska jag tvinga någon av mina siblings att kolla på Björnbröder med mig, hihi. Godnatt och hoppas ni haft en bra dag! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious