15/10

  2012-10-15 / 20:47:29 / Life of /

Hola guapas! Internet krånglar som fan här hemma så har inte kunnat blogga. Får se om detta kommer upp eller inte, let's give it a try iallafall. Varför lägger jag upp denna bilden då? Igår kväll fick jag ett sms av en i trean att jag skulle vara i skolan tidigare för dom hade fixat en "överraskning" till oss. Jaha tänkte jag. När jag kom till skolan imorse hängde denna fina godis påse på mitt skåp. Det visades även 4 eller 5 olika filmer i klassrummen fast jag, Hanna och Denise hade oturen att inte få plats någonstans så vi satt utanför och kollade på Wipeout fail moments och trailers till skräckfilmer tillsammans med Linda som kom senare. Lika roligt de. Slutade tidigare och har gått runt och frusit tillsammans med huvudvärken sedan 3 o'clock. Har inte kunnat göra något med min överbelastade hjärna (förutom att kolla på Livet enligt Rosa the movie och en skräckfilm med Papi) (är även åter-förälskad i Wille vilket jag även var för typ 5 år sedan. Men gosh, vilken jävla perfekt personlighet jag orkar inte <3) (och skräckfilmen var så jävla läskig så jag satt och grät, kommer ej kunna sova i natt. Tack demoner) känns som jag har halsfluss igen och börjar snart gråta för de gör så ont och för att jag inte vill ha det. Emotional stud alllll byyy myyyy seeelllffff. Ok behöver verkligen sova. Så. Jävla. Trött. Godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious