Crash and survive

  2012-10-07 / 16:00:08 / Life of /
Har sovit hur dåligt som helst inatt och så har några läkare varit här ett par gånger och kollat till mig. Måste ta det lungt och får inte anstränga mig allt för mycket så ligger ner krypt i soffan medans mamma matar och stoppar om mig lite då och då, hade inte klagat om jag inte hade haft så ont i huvudet som jag har. Okej kom precis på att jag saknar sommaren så jävla fan mycket. Wish I could turn back the time, erase and rewind. (Ja Dannycateds, jag vet. Älskar honom också.) Ska gå till skolan imorgon oavsett hur jag mår för tänker inte missa skolfotot, inte för att jag vill ta det alltså, men vill inte ta om det på någon cp tid och dag helt ensam. Aa nu vet ni hur roligt mitt liv är :-) ironi. Hoppas ni har det bättre! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious