Falling to pieces

  2012-10-02 / 22:08:51 / Life of /
Okej så, hej på er, igen. Helt plötsligt var klockan kvart över sju, vet inte vad jag gjorde innan de faktiskt. Hann inte plugga idag då alltså. Så sjukt stört att tiden går så snabbt. Duschade och kollade på X Factor. Som ni kanske märker händer det inget riktigt fun i mitt liv atm. Det är ganska upp och ner ↓ (skratta med mig please)
 
För er som inte har något bättre för er än att läsa om mina supermegaviktiga problem:
Idag hade jag och min mössa ett litet förhållande-bråk och hatade den för att det aldrig blev bra när jag satte på mig den. Insåg sedan att det inte var mössan det var fel på, utan mitt hår. Det har växt som satan och blivit as långt + att jag inte vet vad som har hänt med färgen då den har försvunnit cp mycket. Mitt andra väldigt stora livsbekymmer är att Danny ska till Göteborg på lördag. MEN JAG VET INTE VART. Alltså har Googlat som fan men hittar inget :@@@@. Ingen idé att fråga honom heller då jag är helt osynlig för honom, typ. Aja, nu ska jag sova. Gör ni detsamma! Puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious