I think it's time I break the rules you make, and make some of my own

  2012-10-04 / 18:14:14 / Life of /
Grattis på din stora dag, kanelbullen. Det firar svenska folket med att äta upp dig :-)
 
Försov mig till sju (!!!) imorse men hann ändå (!) med halv 8 bussen. Så. Jävla. Bra. Bestämde mig helt igår kväll för att vi skulle få bullar idag i skolan, men har väl lite för höga förväntningar antar jag. Åt istället bullar när jag kom hem. Mormor är och gottar sig i Gran Canaria (hon brukar baka dom bästa bullarna like ever) men istället gjorde mamma det. Jag är nöjd iallafall. Aha, och vad fick jag ut på detta bull-inlägget då? Ingenting egentligen. Bäst att jag fortsätter plugga då jag fortfarande druknar i inlämningsuppgifter och läxor. Jag menar, dom tar ju fan aldrig slut. Hej hej
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious