Stay strong, and carry on

  2012-10-11 / 19:50:27 / Bokstäver och bilder /
Att kämpa mot cancern är inte lätt. 15 år höll du ut. Men idag vann den. Vila i frid världens finaste människa. Hoppas du har det bättre nu. Älskar och saknar dig så himla mycket. Snart ses vi igen ♥♥♥


Niklas

Vet att det är hur jobbigt som helst och förstår om du inte orkar prata men du vet att jag alltid finns här för dig för min dörr står alltid öppen för dig min fina vän. Det är din farbrors fru från USA va? Hon som jag också träffade en gång. Shit. Så jävla stark är hon. 15 år. Förebild för många kan jag tänka mig. Saknar och älskar dig bästa Klara, smsa mig så kommer jag över det vet du. Vilken tid som helst<3

Svar: Min förebild, framför allt. Finaste vännen, tack för allt <3
Klara

2012-10-11 @ 20:28:21
Ebba

Finns alltid här för dig och det vet du. Jag vet att det gör ont och att benen kanske kan svika dig ibland. Så kom ihåg att jag kommer ta emot dig om du faller <3<3

Svar: Tack för allt min fina. Om du någon gång förstog hur mycket jag älskar dig, och hur bra du är <3<3
Klara

2012-10-12 @ 08:21:33
URL: http://ebbalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious