Turn off your voice

  2012-10-02 / 18:42:00 / Life of /
Efter skolan gick jag och Putte och åt en krokodil på Ritz. Tog en senare buss hem och hade tänkt plugga lite nu. Det värsta är att jag är så fakkin trött och bara vill sova, dö och sova lite mer. Ha de fint, hej hej!
 


Ebba

1. Hatar att jag ALLTID måste skriva in mina jävla uppgifter när jag ska kommentera något, dom sparas ju fan aldrig jävla damp åååh.

2. Tänkte kommentera något om våran fikastund här men vet inte vad jag ska skriva så taco hej som du brukar säga min lilla snobben-fia :)

Svar: 1. ok jag är ingen snobb. 2. aa samma här. oj kanske var fel ordning men jag bryr mig så djävulskt lite :) pucc
Klara

2012-10-02 @ 21:20:16
URL: http://ebbalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious