You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one

  2012-10-31 / 18:49:06 / Life of /
Hej fina! Har ni haft en bra dag? Kom på att eran dag kanske precis har börjat. Bara jag som är as trött klockan 10, somnar och vaknar vid 8. Hm. Har inte gjort så mycket mer än att plugga, dricka glögg, kolla på film, baka och sova. Ungefär det jag orkar med då mitt huvud förmodligen snart sprängs av smärta. (Tänkte skriva ondhet och ondska först för kom inte på något bättre ord. Bra Klara.) Har förresten fått tillbaka internet nu så bloggar från datorn istället för mobilen. Förstår ni lyckan. Ha en fortsatt bra dag så ska väl jag och min kåmpez huvudvärken snart sova. Och juste, glad Halloween på er finisar. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious