21 jump street

  2012-09-05 / 20:17:00 / Life of /

















21 Jump Street alltså. Åh herre vad jag och pappa skrattade när vi såg den nu precis.
Inte mamma dock, men de hör inte till saken då hon knappt har någon humor enligt oss.
Aja iallafall, de jag ville säga var att ni borde kolla på den filmen om ni känner er tpl eller
vad som. (om ni inte redan har gjort de dvs)
Ursnygga Channing är också med (typ anledningen till att jag kolla på den från första början)
Dog när jag såg domma bilderna ↓
 


(kvalitén förstördes något så in i helvete där jag förstorade bilderna dom också *cry face*)
(vet ej heller vad de är med mellanrummen mellan bilderna, så jävla störande. AVGÅ PLZ)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious