23/9-12 Vila i frid, finaste Nicklas Hocker ♥

  2012-09-23 / 23:17:00 / Bokstäver och bilder /
 
Strax efter de förra inlägget publicerades så fick jag reda på detta. Mitt hjärta stannade, jag gick sönder. Grät i flera timmar efter det, har legat i sängen sen dess och bara kollat upp i taket. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Hittade en mapp med 247 bilder samt videor på honom under idol-tiden. Hittade massa collage jag hade klippt ihop med honom och mig, som jag hade som profilbild överallt. Min kärlek 2009 och början av 2010. En av världens finaste människor har lämnat oss. Kan inte beskriva min sorg, mår så himla dåligt. Varje gång jag läser något om honom, eller om någon nämner hans namn börjar mina ögon tåras. Fick frågan varför jag slutade gilla honom, och sanningen är att jag aldrig slutade gilla honom för jag gör det fortfarande, men på något sätt glömde jag av honom eftersom han slutade blogga någon gång under 2010, jag hörde aldrig mer av honom efter det. Och ångrar mig att jag inte pratade med hans bror, bandmedlemmar eller vad som helst, eftersom jag har haft dom på fb ända sen dess. Vill ändå att du ska komma tillbaka, Nicklas. Alla saknar dig och ingen fattar varför du valde att försvinna. Om någon ändå hade kunnat stoppa honom, så inget av detta skulle hänt. Saknar dig så himla mycket. Vila i frid finaste du. Hoppas du har det bättre där uppe nu, Hocker the rocker ♥♥♥♥
 


Niklas

Allt kommer bli bra, han har det bättre nu. Finns här om du vill prata <3<3

Svar: <3<3
Klara

2012-09-24 @ 10:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious