Det gör ont att veta men lika ont att undra

  2012-09-14 / 22:16:09 / Life of /
Vill ni ha en anledning till mitt urusla bloggande? Mitt liv är tråkigt, då blir automatiskt bloggen tråkig. Har legat i sängen ända sen jag vaknade imorse, försökte ställa mig upp förut men blev så yr så jag nästan svimmade så aa, ligger rätt gött här. Har inte heller kunnat äta eller dricka sen typ 4 eller 5 igår kväll. Vet inte vad det är för fel på mig. Var iallafall inte hos vårdcentralen förut för de hade för mycket att göra over there. Låter ju vettigt. Kan heller inte åka till Karlstad imorgon och det gör lika ont i hjärtat varje gång jag skriver det. Hatar de. Hatar de så jävla mycket. Hatar alla som gör så att jag inte kan åka. Men framförallt mig själv. Jävla offer. Ska fortsätta mata på med Disney filmer som jag gjort så bra hela dagen. Hejdå


Niklas

Mamma berättade att hon hade pratat med din mamma om allt som har hänt. Även om du tycker att jag är dum i huvudet o så så vill jag ändå att du ska må bra. det vet du.Men vill bara att du ska veta att du kan komma över när du vill, eller skicka sms så jag kommer över ifall du inte vill vara ensam. Förstår inte hur du har det nu men kan iaf försöka uppmuntra dig. de sista jag vill e att min bästa vän ska må dåligt. du är inget offer, världens finaste vän e du och de är jag tacksam över. att jag har dig <3

Svar: Finaste särvännen, älskar och saknar dig så mycket <3
Klara

2012-09-15 @ 17:30:27
Amanda

Antar att du hatar mig då :o krya! Och sorry att du inte kan åka dit, hade mer än gärna gett dig de där pengarna nu med än gång så du kunde åka dit men aah :/ du vet ju redan

Svar: Nej, de va mina föräldrar som inte lät mig åka -.- så de va mer riktat mot dom :)
Klara

2012-09-15 @ 19:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious