Gotta go my own way

  2012-09-02 / 12:43:58 / Life of /






Hej bakom High School Musical 2 spammet. Igår kväll hjälpte jag Ebba att passa
gulle hundarna hos hennes mormor och morfar. Hade tjejkväll vi 4 då vi kollade
på Hsm 2 och hade de trevligt. Tror jag har blivit en ZacAttacker igen, på riktigt.
Ni som har kännt mig genom åren vet ju hur besatt jag var av honom under 5 år
ungefär, då alla filmer var nya. Kan inte säga att jag är lika förälskad, men nästan alltså.
Åh. Fattar inte varför och hur jag kunde lämna Zac sådär. Ajadå. Ska strax ta bussen
till trollhättan med systra mi och ikväll nalkas det Awkward säsong 2!!!! Som jag har längtat.
Ha en fin söndag, puss


Anonym

nu skämmmms jag nästan över att vara kompis med dig klara, men ok

Svar: Hahahah aa ok, skäms också över våran vänskap Linn...
Klara

2012-09-02 @ 16:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious