Hocker the rocker ♥

  2012-09-19 / 18:37:00 / Kärlek till tusen /
Fick precis reda på att fina Nicklas Hocker är försvunnen och har varit de sen iförrgår natt. Är så sjuk orolig och försöker uppmana folk som bor i/nära Kungsbacka att leta efter honom. Vill verkligen hjälpa till men kan inte ta mig dit, vet inte vad jag ska göra. Är så stört jävla orolig. Lyssnar på gamla skivor/låtar, kollar på gamla bilder samt videor och live streams, tänker på när jag pratade om honom varje dag. När jag skröt om att jag hade samma mobil som honom och bara var kär och älskade honom till tusen. Åh, fina Hocker the rocker. Hoppas med hela mitt hjärta att dom hittar honom. Gör verkligen de. Kom tillbaka nu då ♥
 
http://www.youtube.com/watch?v=7UKuHOIj8_A&feature=colike ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious