I hate love because love hates me too

  2012-09-11 / 21:16:02 / Life of /

När jag kom hem la jag mig i sängen och här har jag befunnit mig hela dagen. Mår så jävla dåligt. Revbenen värker som fan igen så kanske måste till läkaren denna terminen också. Huvudet gör ont och magen likaså. Vill bara gråta och skrika ännu mer för kommer förmodligen inte upp till Karlstad på lördag heller. Mina föräldrar fattar ingenting. Ingen fattar någonting. Dom tar ifrån mig de lilla som får mig att må så himla bra och som får mig att orka stå ut alla dagar, och sen undrar vad det är för fel, varför jag mår så dåligt och är ledsen? Gråta hjälper inte längre. Tårarna har forsat dagen lång så mina ögon svider men har fortfarande inte märkt att någon att brytt sig. Så jävla värdelös och ensam. Orkar inte. Ska iallafall försöka sova lite nu eftersom jag är tvingad till att fortsätta leva. Vilket makes no sense eftersom de egentligen inte är någon ide. Hatar allt så jävla mycket. Godnatt



Mina

jag älskar dig klara <3

Svar: Och jag älskar dig finaste du <3
Klara

2012-09-12 @ 19:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious