Idioti alltihop

  2012-09-19 / 21:19:03 / Danny Saucedo ♥ /
Någon idiot läckte All In My Head imorse, då den egentligen släpps på fredag. Kan inte beskriva hur arg jag är. Arg och ledsen på samma gång, att folk ens orkar förstöra för andra hela tiden. Och den gick dessutom på radion förut, ska fan stämma dom. Fattar heller inte varför folk lyssnar på den? Speciellt när dom vet att han har kämpat och slitit hårt som fan med den. Det är inte så jävla svårt att vänta 2, snart 1 dag. Det är inte de. Ok visst fine att den är bra men genom att lyssna på den betyder de bara mer fame åt dom idioterna som hackar sig in och läcker den. Man hyllar dom för att dom har gjort ett bra jobb. Jag håller mig fortfarande till dåliga yt videor tills den släpps på riktigt. Mmm och nu tänker ni säkert ''aa men en låt gör väl inte så mycket eller?'' Men jo det gör det, för tänk dig själv i den situationen. Jag vet att jag hade blivit besviken, arg och ledsen som fan. Hade varit besviken på mina ''fans'' och vet att Danny är det nu också. Hoppas ni fick er en tankeställare nu, om ni sjönk så lågt. Så jävla dålig stil av dom som kallar sig Dannycated's och sedan gör detta. Fyfan för er.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious