Mein Kampf (när jag försöker öppna en dricka)

  2012-09-06 / 19:50:00 / Life of /
Inte längesen jag kom hem från Vårhaga, där vi (jag och klassen) hade de trevligt med
lekar och grillning. Ordet ''trevligt'' kan ju betyda många saker så ni får lista ut själva
hur de va. Kallt som fan kan jag ju iallafall tala om för er att det var. Helvete.
Nu har jag krypt ner i sängen nyduschad och fräsch. Ska ta och göra en svenska
uppgift snabbt på datorn (kommer förmodligen skriva ett inlägg klockan 11 ''är inte klar än..''
men vill att det ska gå fort så jag kan kolla på The Lucky One, gissa vem som är med i den :):):))
För att underlätta för mig själva (och alla andra) har jag 2 kompisar som inte bara hjälper
mig med referatet utan även att gå upp i vikt. Bra. Hejdå





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious