We kill for lies

  2012-09-29 / 18:18:09 / Ur garderoben /
Hola guapas! Åkte till Trollhättan med mormor och fikade på Espresso House och fick med mig tha stuff på bilderna hem. Kom hem vid 2 och sedan dess har jag pluggat som en galning. Har tagit en paus nu men hade tänkt fortsätta snart då jag har så mycket att göra. Hoppas eran lördagskväll är en aning roligare än min. Puss


 
 
 
 


Anonym

Bra att du shoppar upp alla dina pengar direkt Klara, glöm inte disken i morgon. kram mamma

Svar: Okej mamma. Köpte för dina pengar men ok. Kram kram
Klara

2012-09-29 @ 22:22:59
Ebba

Ååh finaste skorna, varför kan inte jag använda sånna för. Får ont i hjärtat. Jaja du kommer vara snygg i alla fall (fast det är du ju i vanliga fall också)<3<3

Svar: Men ååh stumpilumpen, du är finast i världen hur du än ser ut så atteee du ska ju inte säga något <3<3
Klara

2012-09-29 @ 22:57:43
URL: http://ebbalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious