You know I'll do anything for you

  2012-09-27 / 22:34:55 / Life of /
Hade ju första provet idag. Vill inte säga att det gick bra, men inte heller dåligt så vi får väl se. Fick iallafall en total blackout precis innan lektionen även om jag hade pluggat sönder mig själv nästan. Finns inte mycket man kan göra vaaa. Bakade chokladmuffins när jag kom hem från skolan (1 och en halv timma tidigare än vanligt dessutom!!) och belönade mig själv lite. Resten av dagen då? Har pratat i skype med Minisen. Börjar tillhöra vardagen att spendera 5 timmar där med henne. Hoppas ni haft en fin dag! Godnatt


Mina

asså bilderna.... hahahah

Svar: hahaha <333333
Klara

2012-09-28 @ 17:52:47
URL: http://minacederbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious