You try to be proud of who you are, but still you got to let those teardrops fall, away

  2012-09-18 / 20:18:05 / Life of /
Hejsan svejsan vänner! Har gått runt och varit almänt trött och seg och utmattad och haft ont som fan i halsen, därav de dåliga bloggandet. Skolan var seg som apa då vi gick längre än vanligt, skulle till vårdcentralen och kolla om jag har halsfluss (eftersom min hals är tjock som en elefant och jag knappt kan andas och svälja) fast det var inte ''rätt'' läkare där idag så de blir av någon annan gång. Nu har jag precis duschat och kollar på X Factor. Hoppas ni haft en fin dag! Kram


Hahah redigt snygga brudar eller ;) ser efterbliven ut men Hanna är söt som alltid :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious