Donuts, irritation och annat smått och gott

  2013-04-08 / 20:51:43 / Life of /
Tog mig en liten skön och fridfull powernap (då jag har för mycket att plugga för att bry mig) så väcker bror mig och säger att han har bakat. Jaha tänkte jag och försökte somna om samtidigt som han tryckte in den i mitt ansikte. Roligt(nej) men effektiv för nu jag slipper tvätta bort sminket ikväll (om man ska se en positiv sak ur det hela alltså). Weho typ
Snäll som han var (lol) gick han och hämtade en ny så jag fick smaka på den och gissa hur god den var. Bara gissa
 
Min kärlek till mat är ju fruktansvärt stor(stort?) men mmmm min kärleken till den donuten var obeskrivlig. Hehe och nej han hade inte bakat den själv. Han kan inte baka.
 
Okej känner att det spårar ur. Detta inlägget skulle inte handla om en donut. Eller jag vet inte vad den skulle handla om egentligen. Bara inte tråkiga saker som ni fått stå ut med så himla mycket som t.ex att jag har mycket att plugga och att jag tycker att dagarna går alldeles för fort när man kommit hem. Hjälp. Försov mig imorse så missade bussen, två gånger. Var i skolan vid 11.
 
Kan ju passa på att lista saker jag inte gör just nu: pluggar (eftersom jag bara skrivit de två gånger denna veckan). BLIR SÅ IRRI PÅ MIG SJÄLV. Vafan. Satt i skolan idag och var världens största slappis för jag tänkte att så fort jag slutat åker jag hem och skriver mitt jävla tal. Lista saker jag gjorde så fort jag kom hem: meningslöst tittande på olika saker i mitt hem, meningslöst uppdaterande av instagram och facebookfeeden varannan sekund och meningslöst bloggande om saker jag inte gör när jag ska plugga. Så. Jävla. Meningslöst. Dör av irritation på mig själv, faktiskt. Kanske borde lägga mig. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious