Even if you don't know the reason why you're crying

  2013-04-14 / 21:52:47 / Life of /
Godkväll fellas! Idag har jag känt mig så jävla socialt handikappad. Har varit arg, ledsen, glad och ja som en regnbåge av olika känslor. Jag dagdrömde lite om hur jag tappade min nyinköpta choklad ut på vägen och en bil körde över den och jag riktigt kände tårarna bränna bakom ögonlocken vid tanken. Annars då? Kollade på film med syskonen förut och har även hunnit plugga lite till, bakat fast ätit upp det lika snabbt igen och varit ute och gått med Belli.. Ska strax ta och duscha och sedan hälsa ångesten välkommen som tittar förbi varje söndag. Sov sött, plommon kött.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious