Första april

  2013-04-01 / 21:54:19 / Life of /

Hola guapas! Red ju som sagt förut, var ute mer hästarna en stund med några tjejer och hoppade sedan in i deras ridlektion. Gick väl hyfsat bra med tanke på hur många år sedan det var sist. Men herregud va underbart det var att vara tillbaka på hästryggen igen, som jag har saknar den. Fast självklart finns det nackdelar med allt så mot slutet när jag galopperade blev hästen rädd för någonting utanför så den började stegra vilket resulterade med att jag ramlade av, gick in i chocktillstånd och tappade andan. Men nu mår jag bra igen efter lite vila, har bara ont i ryggen och nacken och lär ju få blåmärken lite här och där. Sitter iallafall på tåget till Amanda med henne nu och ska sova där. Blog ya later! Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious