I shut my eyes and all the world drops dead

  2013-04-07 / 12:26:51 / Life of /
Hello fellas. Skulle ju bloggat igår men det blev inte av (obviously) eftersom jag var på kalas och var med familjen som jag knappt sett denna veckan känns det som. I fredags åkte jag, Lollo och Pauline till Göteborg. Åt på Jensens, gick runt i stan och åt glass. Senare mot kvällen åkte jag och Lollisen till bergakungen för att kolla på G.I Joe 2 Retaliation i 3D vilket var en riktigt bra film som jag tycker ni alla borde kolla på! Efter bion var slut skulle vi åka tillbaka till stan men tog fel spårvagn och efter det klantade allting bara till sig, dumma som vi är. Allt slutade med att mamma fick komma och hämta oss i Älvängen, men vi kom iallafall hem, haha.
I torsdags åkte jag ju som sagt till Skövde där jag träffade Mina. Vi gick runt i affärer, provade kläder, fikade, åt på subway och skrattade som bare den. Senare mot kvällen skulle jag ta tåget hem (trodde jag) men allting slutade med att jag var hemma efter 4 tågbyten.
 
Roligt, kul, underbart och fun har jag iallafall haft hela lovet och det är så himla skönt att vara off från skolan ett tag. Men självklart har jag massa plugg jag har skjutit upp i sista minuten så lär ju sitta inne hela dagen och plugga. Hoppas ni har en fin söndag! Pussar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious