Keep me from falling apart, keep me from falling down

  2013-04-16 / 19:53:45 / Life of /
Tjenixen. Gick ut och sprang för att bli av med min aggression så nu kommer jag inte bita någon. Kände mig som en varulv vid fullmåne så tur att det är över. Kom precis ut ur en lång softilerad dusch och hade tänkt kolla på film. Antingen Aladdin eller Bernad och Bianca. Svårt val fast choose:ar nog Alle för det var så längesen. Det har varit en hur chill dag som helst i skolan vilket jag praise:ar the lord för. Gjorde mitt matteprov och sen var det inte mycket mer eftersom vi hade resursdag. Känns som att jag skriver jättelånga ointressanta blogginlägg nu för tiden. Sätter en femma på att ingen av er ens läser dom, hehe jaja. Ska sluta tjata nu och gå ner och hämta chokladen mamma precis köpte till mig ♥ summer13 here we come typ. Hoppas ni haft en fin fin dag! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious