Nothing and no one goes unchanged

  2013-04-07 / 22:47:00 / Life of /

Söndagsmys i solen med min fina ♥ (som jag även tagit från fb då mina bilder försvann av någon konstig anledning)
 
Ingenting slår kvalitetstid med min bästa, älskade hund ♥
 
Min söndag kortfattat i bilder. Vid 2 någon gång gick jag och mötte kråkan då vi gick och köpte glass och sedan satte oss i solen för att prata om allt och inget. Behövdes då vi inte setts på hela lovet. När jag kom hem satte jag igång med att plugga vilket några timmar senare slutade i tårar med allt för mycket ångest. Gick ut på en promenad med Belli för att rensa tankarna och catchade lite eftermiddags sol på baksidan med systra mi. Nu på kvällskvisten har jag unnat mig frukt och ansiktsmask samt några avsnitt av Arrow. Nu ska jag bädda ner mig i sängen och försöka sova. Känns så himla sorligt att alarmet är ställt imorgon. Aja what to do. Godnatt finisar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious