Start of something new

  2013-04-24 / 19:59:00 / Life of /
Min blogglust dränks någonstans bland allt plugg and so do I. Somnade helt omedvetet när jag kom hem från skolan eftersom jag sovit så dåligt de senaste nätterna, vilket var skönt. Det enda jag skulle vilja klaga på är att jag vaknade upp helt kallsvettig efter att ha drömt om zombies (har börjat kolla på The walking dead) men annars flyter väl mitt liv på. Nationella hit och nationella dit. Borde plugga in i sista minuten jag orkar vara vaken ikväll men gjorde det igår så förtjänar fan att sova inatt. (Jag skriver detta i hopp om att någon läser mina texter. Inser att jag läser ju bara bloggar för att kolla på bilder. Vill man läsa text kan man ju faktiskt läsa en bra bok istället kan man ju tycka. Men okej. Här får ni en gif på vart jag vill befinna mig just nu skriver jag medan jag äter vindruvor. Hej hej
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious