The slightest words you said, have all gone to my head

  2013-04-15 / 22:01:21 / Life of /
Känner mig bara så arg. Arg jätte-jättearg, som en varg, som är suuur. Jätte-jätte-sur, som ett odjur, som har ätit citrooon. Jag är arg, som en explosion. Ni vet. Har varit det i stort sätt hela dagen så har inte kunnat plugga. Alltså verkligen inte kunnat, så hade tänkt plugga lite matte nu. Mhm lycka till du ligger redan här och halvsover. Vet egentligen inte varför jag är så grinig. Har ingen speciell anledning, kom bara på alla saker jag borde vara arg över som hänt i mitt liv under 16 år. Åt jordgubbar förut och nu har jag feber. Vill sova men då kommer min framtid ryka. Ska jag tänka på nu:et eller sen:et? Bra fråga va. Vet inte riktigt varför jag ligger här och skriver ett hjälplöst inlägg på en hjälplös blogg som en hjälplös människa har. Nej nu får jag hoppa iväg och göra något vettigt. Hejsvejs
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious