We all have a story to tell

  2013-04-25 / 22:35:10 / Life of /
Hola bloggy. Om jag ska vara helt ärligt vet jag inte vad jag ska blogga om egentligen. Blir så himla tråkigt om jag dag på dag säger att jag pluggar, måste plugga och ska plugga. Vilket jag i stort sätt bara gör nu för tiden. Idag hade vi iallafall nationella numero dos (två på spanska) och det gick väl hyfsat får vi väl hoppas på. Gissa vad jag gjorde när jag kom hem. Ledtråd: börjar på p och slutar på luggat. De trodde ni aldrig va. Nu sitter jag i paps goströja och har precis duschat medan jag lyssnar på musik. Ska strax bege mig upp mot sängen för att sova och kolla lite på The walking dead. Hoppas ni haft en bra dag! Puss


LINN

FINASTE KLARA ALKFJASLDKF<3

Svar: FINASTE LINNSI <3<3
Klara

2013-04-29 @ 15:17:27
URL: http://linnffotar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious