01:03

  2013-08-04 / 01:03:48 / Life of /
Hjälpte mam och pap att måla om vardagsrummet förut istället för att kolla på film, nice one. Fick även bakat kanelbullar vilket min mage var mycket nöjd med. Nu har jag precis kollat klart på 5sos' twitcam och är helt paff över hur glad dom ännu en gång gjort mig när jag bara velat krypa ner till underlandet med Alice. Pratar även med min fina tjej som befinner sig på andra sidan jordklotet och hon gör mig minst lika glad vill jag lova. Väckarklockan står på 8 men inte ens de hindrar mig från att kolla några avsnitt av white collar. Hoppas ni haft en bra dag! Ni får nöja er med några printscreens från förut för att jag får nostalgi även om de bara var någon timma sen ♥ Pussss
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious