2 augusti

  2013-08-02 / 14:59:00 / Life of /
Nu blev det såhär igen, men jag glömmer ju lixom av att blogga haha. Ska fösöka bli bättre på att komma ihåg saker. Nu är det redan augusti. Jisses vad sommarlovet har sprungit iväg, snart börjar skolan. Förlåt för att jag påminde er om det men jag behöver själv komma tillbaka till verkligheten lite. De senaste dagarna har jag varit hos mormor och sov där någon natt, igår tog jag tåget till Göteborg för att hälsa på Elina på hennes jobb där vi även fikade och chit chattade. Åkte med henne hem så har slaggat hos kusinerna i natt, har dock varit helt ensam sen imorse då alla jobbar och Emma är i Norge men vad gör väl de när katterna håller mig sällskap. Ska snart hoppa in i duschen i väntan på att Elina ska sluta jobbet och sedan ska vi åka ut till Marstrand. Hoppas ni har en fin dag!! Puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious