921008

  2013-08-20 / 22:28:00 / Kärlek till tusen /
Världens vackraste tjej fyller 21 idag. Hon är inte bara vacker på utsidan utav vackrast av alla på insidan. En av världens starkaste, finaste och underbaraste människor. Min inspiration. En tjej som hjälpt mig och otroligt många genom tuffa tider och fått oss att inse att man räcker till som man är och dessutom har räddat mer liv än man någonsin skulle kunna räkna. En tjej som istället för att fira sin födelsedag, är i Afrika och hjälper barn som har det jobbigt och är fattiga. En tjej som är har ett så stort hjärta att hon kan dela det med flera tusen personer. Trotts att hon inte kommer läsa detta vill jag ändå lägga upp ett inlägg för att hedra henne, det är det minsta jag kan göra efter allt hon gjort mot mig. Någon dag ska jag se henne live. Jag ska sjunga med till låtarna, fälla lyckotårar och andas samma luft som henne. Någon dag. Happy birthday princess ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious