And after all these things I've done I think I love you better now

  2013-08-26 / 13:27:31 / Life of /
Heelllooo (uttalat i Marcus Butlers ton och röst men om ni inte vet vem han är eller hur han pratar kan ni säga det på erat egna sätt). Nu sitter jag i skolan och har håltimma helt ensam vilket kommer bli en tradition varje måndag och torsdag. Igår kom vi hem runt åtta då jag duschade och la mig i sängen dirrmode för gissa hur trött jag var efter tre timmars bilresa. Åker nog med Jessica till stallet efter skoli men sedan kan ni nog räkna med en bildbomb eller två från helgen. Har absolut nada att skriva rn. Så jävla tråkig. My class slutar om 10 och jag behöver choklad. Byyyeee
Ni får en bild på mina siblings för att dom är så söta plus att det var vår på bilden och jag vill att de ska vara vår nu för då kommer snart sommaren igen och jag vill ha sommarlov och slippa vara i skolan och så hittade jag ingen annan bild så tog en som låg på skrivbordet. Long sentence much? Yes. Vet förresten inte hur man vrider den heller. Nejs (nej + najs = nejs = inte najs)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious