Don't go around saying the world owes you a living. The world owes you nothing. It was here first.

  2013-08-18 / 22:11:38 / Life of /
Eftersom min kusin fyllt år har jag mer eller mindre varit där hela helgen. Har varit utan mobil sen igår också så det känns ju lite skönt att vi är återförenade igen. Imorgon börjar jag skolan. Japp ni läste rätt, fy satan va segt det känns. Börjar dock 13:00 vilket lättar tyngden på axlarna lite då jag inte lyckats vända tillbaka på dygnet. Är så himla otaggad på skolan som man kan bli och ångesten kryper fram mer för varje timme. Kom precis hem så ska hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen tillsammans med en film av något slag ihopp om att få lite sömn inatt. Puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious