guess who's bored

  2013-08-22 / 12:56:11 / Life of /
Försöker fördriva tiden då alla mina kompisar har språk men inte jag. Kul. Över en timma kvar :) what :) to :) do :) alltså det är pinsamt hur ensam jag är. Dock sitter det en tjej bredvid mig fast vet inte vem det är men folk kanske tror att vi är kompisar ändå. Om ni vill fördriva tiden så kan ni (som jag gör just nu) lyssna på denna låten ↓ eftersom den är SÅ HIMLA FIN. Ett plus att ju att 2,5 seconds of summer sjunger den. Hahaha. Antar att jag är den enda som fattar eftersom jag precis kom på de skämtet. Aja så kan det ju vara ibland. Skulle vilja skriva här hela dagen för att få tiden att gå fortare för nu har det redan gått 2 minuter men vill inte tråka ut er så ska ta fram anteckningar eller något och skriva en saga, eller en bok. Eller så kollar jag på en film, typ Shrek. Hejdå


Ebba

Du skulle ju kolla på PLL!!!!!!!!!

2013-08-22 @ 17:03:47
URL: http://www.ebbalouise.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious