22:49

  2013-08-13 / 22:49:00 / Life of /
Hejsan hejsan. Det har väl blivit en vana att jag kommer och går lite då och då här på le blog, haha. Iallafall så var jag ju på Lisse i måndags(förra veckan) och gissa hur bra det va!!! Alltså kan verkligen inte förvandla mina feels jag hade den kvällen till ord så visar er bilder i hopp om att ni hänger med lite åtminstonde.
 
Sen efteråt hade han signering så där stog jag och tusen andra människor och trängdes, knappt kunde andas och var allmänt pissed på alla som krödde som fan. MEN....
.....DET VAR SÅ JÄKLA VÄRT DET. Skulle kunna skära av mig armen för att få uppleva allt igen. Alltså FINASTE KILLEN. Hans omtänksamhet och underbara kramar. När hela näsan fylldes med hans doft. När han öste på med komplimanger och sa att jag var fin. När han berättade om sin kommande flytt till Usa, men lovade mig att han skulle komma tillbaka. När han gjorde mig så jäkla glad och hel genom att bara kolla på mig och le. LYCKA LYCKA LYCKA ♥♥♥
 
Efter allt var slut tog jag mig in till Vasa och mötte upp Amanda och Rebecka för lite trevligheter och roligt folk, bland annat snygga tyskar. Dock gick det väl lite över styr när vi begav oss in till stan så var hemma runt 4-5 på morgonen, men vad gör väl de haha. Har inte gjort så mycket mer i veckan förutom att min farbror och hans familj kom ner till Sverige för någon dag sedan så har umgåtts med dom en del.
 
I fredags åkte jag till Skövde för att träffa Mina och som vanligt gick vi runt i affärer och provade kläder haha. Men inte gör det något då vi gick runt och skrattade som två sälkorvar. Min gosekorv ♥
 
 
I lördags var jag på släktträff hos sysslingarna och söndagen bjöds på middag hos mormor. Från igår till idag har jag och sis tältat på baksidan vilket var hur mysigt som helst! Var även i stallet igår också, nostalgi till max ♥ 
 
Idag har jag bara varit hemma och kollat på Dexter med pap. Har även försökt plugga en del då vi fått saker vi ska göra innan skolan börjar vilket sux och har gått åt helvete eftersom min hjärna fortfarande är inställd på sommarlov. Jaja, vi får väl se hur det går med det. Hoppas ni haft en bra vecka/helg/dag iallafall! Ska kika lite teen wolf innan jag somnar. Godnatt!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious