24/2

  2013-02-24 / 22:25:03 / Allmänt /

Igår kväll gick min laddare sönder (igen) men först vid 7 åkte jag och pap och köpte ny. Orkade inte innan. Var på något sett så himla skönt att inte ha mobil eller internet tillgängligt då man ständigt måste kolla på saker som sårar en gång på gång. Kom hem för någon timma sen och sen dess har jag bara duschat. Nu ligger jag nerbäddad i sängen med ångest som fyllt hela mitt rum. Orkar inte gå till skolan imorgon. Orkar inte träffa människor, orkar inte prata med någon. Orkar inte heller med depp inlägg. Vill bara ligga hemma i sängen med den som förstår mig allra mest.

https://cdn1.cdnme.se/2994510/6-3/pic_512a84e29606ee67af746e10.jpg" class="image">




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious