Don't cry because it's over, smile because it happened

  2013-02-09 / 23:59:00 / Life of /
Just i denna sekund ↑ Hola bloggy. Kom hem för några minutos sen (skrev de igår också men loggar in på le blog typ dirr hehe) tog precis bort sminket och la mig i sängen. Mhm så jäkla skönt. Iallafall så har jag haft en sån (*ett bra svärord här* jävla va för mesigt) bra dag så jag önska jag kunde beskriva den med ord. Alltså stämningen på Scandinavium var så jäkla undebaarrttt tror jag avlider. Mer om de imorgon för hade tänkt sova nu för är bajs trött och ska upp med tuppen imorgon. Hoppas ni haft en toppen lördag! Puss Ψ
 
Update:
Fastnade lixom vid datorn.. Sitter på expressen och uppdaterar sidan om och om igen för att se alla nya bilder dom lägger in på när mina bebisar är på efterfest i Göteborg, utan mig (he he). Vad har jag för liv egentligen
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious