Emotional saturday

  2013-02-23 / 19:06:52 / Life of /
Jag har vandrat runt som ett vrak här hemma sen jag vaknade, och bara gråtit. Åt allt och inget. När tårarna har tagit slut har jag legat med ett tomt ansiktsuttryck och stirrat upp i taket tillsammans med spellistor som ''när livet går sönder'' och ''moments i miss and need back''. Inte för att jag är deprimerad, jag bara behövde en sån här dag idag. Då jag kan rensa bort alla tankar och tårar jag hållt tillbaka i jobbiga stunder. Jag ligger fortfarande och funderar på varför det har blivit såhär. Ytterligare har jag inget svar så jag fortsätter spela musik som får mina ögon att tåras ännu lite mer och tänka på saker som gör så ont i hjärtat att jag ibland tappar andan.

 


Niklas

<3<3

Svar: <3
Klara

2013-02-23 @ 22:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious