+

  2013-02-25 / 13:57:00 / Danny Saucedo ♥ /

Idag fyller ju min fina prins år (som ni kanske har förstått) och jag vill egentligen bara pussa på honom och krama honom hela dagen lång och ligga i hans famn och känna hans goda lukt i min näsa hela tiden och säga att jag älskar honom och om jag någonsin skulle kunna berätta hur mycket hade jag varit tvungen att skriva en bok men de gör inget för han är värd besväret. Men istället har ängnat hela dagen åt att kolla på gamla videoklipp med honom samt lyssnat på hans musik och pussat på mina plancher. För mig är han så mycket mer än ett biffigt popsnöre med sång och danstalang. Har sagt det så många gånger förr och tänker säga det minst tusen gånger till. Är så himla tacksam. Tacksam över att han alltid ger mig en kick när jag bara velat ge upp. Är tacksam över att han lägger ner så himla mycket tid på oss, även om han har ett helt fullspäckat schema. Är så tacksam för alla vänner jag fått pga honom. Åh livet blir så underbart när jag tänker på allt detta men måste tyvärr komma ner på jorden nu (är uppe i himlen och svävar). 


Exakt ett år sedan. Så himla stolt över honom och allt som har hänt sen dess. Finaste killen 



En video jag och 88 andra underbara dannycateds gjorde till honom idag ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious