Friendship is a single soul dwelling in two bodies

  2013-02-20 / 14:40:58 / Life of /
Om jag bara någonsin kunde förklara för dig hur stor del av mitt liv du är. Om jag någonsin kunde få tacka dig för alla gånger du stått kvar när alla andra gått iväg. Alla behöver en vän som dig, alla förtjänar en vän som dig. När dina ben sviker ska jag bära dig, när allting tar luften ur dig ska jag ge dig min luft. När du inte orkar vara stark, ska jag vara stark åt dig ♥
 


Ebba

Om jag ändå kunde förklara hur mycket jag älskar dig eller hur tacksam jag är över att jag har dig. Trots att jag är ett vrak eller världens hemskaste människa ibland så står du kvar. Jag tycker om dig så mycket och det är stunder som dessa som jag verkligen verkligen hade behövt en dag med dig. Ses ikväll och gissa hur många kramar du kommer få. Jag älskar dig så mycket. Tack för allt <3

Svar: Du är aldrig någonsin ett vrak eller världens hemskaste person. Det är bara att höra av dig om du vill träffas, min dörr står alltid öppen för dig min fina. Älskar dig tusen gånger om <3<3
Klara

2013-02-20 @ 16:11:02
URL: http://www.ebbalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious