If you expect nothing from anybody, you’re never disappointed

  2013-02-07 / 22:16:00 / Life of /
↑ Innan jag insåg att jag var tvungen att kötta med plugget ↑. Har panik-pluggat (som jag alltid lyckas göra) den senaste timmen och blev precis klar. Vilket känns otroligt skönt. Idag har jag knappt kunnat gå i trappor och att böja sig ner till skåpet har varit ett hell men annars har det väl varit ok. Imorgon är det fredag och jag är så stört taggad till denna helgen (mer taggad än jag brukar vara) för det är nämligen så att jag ska gå på mello genrep imorgon så åker nog nästan dirr efter skolan. Sedan kom bästa pap hem med 2 biljetter till mello på lördag också så ska dit med. Alltså fattar ni lyckan eller. Mmhmhm får se min bejb i HD x2 love lajf typ. Jaja nu ska jag sluta sitta här och skriva och duscha istället. Hoppas ni haft en bra dag! Puss
 


DIN ALLLLDDEEELLLEEESSS EGNA LINNSI

MIN FINASTE BEBIS <3333333333333333

Svar: DU ÄR FINAST ÄLSKLING <3<3<3<3<3
Klara

2013-02-08 @ 11:20:18
URL: http://molz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious