I've been upset and I've been down, I've been throwing things around

  2013-02-18 / 22:31:37 / Allmänt /

Heejjjj. Har precis bäddat ner mig i sängen. Sjukt trött efter en lång dag. Började helt seriöst gråta när jag var i stallet förut så jäkla mycket nostalgi ååhhh. Hästlukten blandat med hö var som parfym för min näsa, alla glada gnägganden man hörde när man kom in och alla lurviga huvuden som stack fram ur boxdörrarna. Så jävla underbart. Mamma har fixat så jag kan börja rida igen. Inte permanent eftersom de va anledningen jag var tvungen att sluta (damn you school) men någon gång ibland. Hur bra?? Hade iallafall tänkt slagga any moment då jag inte riktigt mår hundra och magen krånglar plus tidig uppgång imorgon. Godnatt fina ni!



Anonym

Hur länge och vart red du innan du var tvungen att sluta? :)

Svar: Jag har ridit i ungefär 9 år, lite överallt. Mest på ett stall här där jag bor men har även ridit på andra stall innan det :)
Klara

2013-02-19 @ 09:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious