Show me there’s a way to beat the monster

  2013-02-16 / 15:58:03 / Life of /
Aloha peeps! Slagga ju som sagt hos Lollo i torsdags till igår. Riktigt mysigt. Förutom att jag var tvungen att gå upp cp tidigt på lördagen medan korven låg kvar i sängen. Det hände väl inget speciellt i skolan. Hade resursdag, fick gjort mitt prov, kollade på en religionsfilm (?) sista lektionen så slutade 15:20 istället för 13:40 vilket var jäkligt segt. Men råkade somna och sov så jävla gött så antar väl att jag inte borde klaga (PLUS ATT DE ÄR LOV NU HELL TO THE YES). Hm, mer då? Somnade även när jag kom hem från skolan och vaknade perf till Gladiatorerna. Idag ska jag och la familia till mormor och äta middag och klockan är det ju mello, najjszz. Nu ska jag sluta babbla, hoppas ni får en bra lördag finisar! Puss
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious