Här ska det vara en rubrik

  2013-01-06 / 15:25:00 / Allmänt /

Hejsan svejsan. Nu är det ju sjätte dagen på det nya året. Anledningen till att jag inte har bloggar är 1. För att jag inte haft något att blogga om och 2. För att jag ändå har varit sjuk (hoppas ni läster varit med stora bokstäver. That's right jag är frisk nu. Så. Jävla. Skönt.) och hur kul är det att blogga om på en skala? Precis. I fredags gick jag till Lollo och där befann jag mig hela kvällen och även en liten bit av lördagen. Vi kollade på filmer tills det var morgon, gjorde ansiktsmasker och fetade oss som fäen. Kul kul. Igår var jag även ute med Bella en stund och kollade på film med familjen. Idag då? Vaknade typ vid 10 och bah "omg fan va skönt att vakna såhär tidigt!!! :D:D ska bara dra mig lite innan jag går upp.." Somnar och vaknar vid 3 på eftermiddagen. Alltså fattar ni eller. Har huvudvärk och antar att de är för att jag har sovit för mycket. Hur ska jag kunna vända tillbaka på dygnet på en dag nu då??!??!!!? Svar: det kommer du inte kunna göra och du kommer dö av trötthet i skolan. Okej va bra. Vet inte om jag ska fortsätta ligga kvar i sängen eftersom ändå hela dagen har gått eller vad som händer näst. Aja hoppas ni haft de bra iallafall! Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious