In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

  2013-01-27 / 11:27:00 / Allmänt /

Hej finisar! Ända sen förra helgen började jag få kramper i magen. Brydde mig inte så mycket om det och gick till skolan i måndags. Hade hög feber när jag kom hem och började må riktigt dåligt. De blev bara värre så gick till vårdcentralen ett antal gånger, tog massa prover och fick med mig penicillin och några andra tabletter hem. Har även varit på NÄL två gånger och tagit mer prover och fått ännu mer tabletter. Som ni kanske förstår har jag inte varit i skolan på hela veckan och därför inte orkat blogga. Har ont i hela kroppen, kan inte äta vilket leder till att jag svimmar, orkar inte röra mig så ligger bara i sängen hela tiden och sover även om jag har sömnproblem, har skit "tung" hosta tillsammans med en näsa som rinner som ett vattenfall, kan oftast inte andas rätt utan måste kippa efter andan och magen bara krampar. Ville iallafall bara kika in och tala om att jag lever, även om det är pretty jäkla jobbigt att vara Klara just nu. Hoppas ni mår en aning bättre än vad jag gör just nu och har haft en bra vecka. Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious