22/7

  2013-07-22 / 21:27:00 / Life of /
Long time no see? Men nu är jag här igen!! Saknar att blogga även om jag inte hinner och/eller glömmer. Nåja, denna gången hoppas vi på att jag är här för att stanna. 
 
Idag har jag varit ute hela dagen samtidigt som solen stek på som bare den. Träffade Lollo och sa hejdå till henne som hade tänkt lämna landet utan mig. Det hela slutade med att jag grät som en bebis men vad ska man göra. 
 
Vad har ni missat sen jag bloggade sist då? Mja, lite utav detta: 
 
 
Jag har då alltså: umgåtts en del med mina fina tjejer, spenderat dagar och timmar i Göteborg, badat och solat vid havet, ätit gott, varit vid landet, stukat handleden, sovit, läst böcker, kollat på serier, solat lite till, myst med mitt hjärta och ja, ni fattar. Listan är lång. Om mindre än en månad går jag i skolan igen så jag vill ju gärna ta vara på tiden.
 
Just nu sitter jag ute på baksidan samtidigt som jag fångar lite kvällssol och musik spelas genom högtalarna. Dagen bjussar nog inte på så mycket mer utan ska nog krypa ner i sängen och kolla på White Collar innan jag somnar. Hoppas ni haft en fin dag! Pussss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious