29 juni

  2013-06-29 / 13:28:11 / Life of /
Mötte upp Denise i stan eftersom vi har tjatat om att äta kyckling vid älven hur länge som helst. Dock slutade allting med att vi gick runt i affärer och åt på Max istället, men lika kul var det. Jag följde sedan med henne hem där vi bakade kakan på bilderna ovanför (aka Batmankaka). Gissa hur jäkla gott det var mmhmm vi dog kak-döden och hamnade i socker-koma men vad gör väl det. Sedan åt vi lite mer choklad, kollade på film och åkte sparkcykel genom Trollhättan. Jag sov över där och för någon timma sedan hämtade mamma mig. Sitter nu nyduschad i mitt rum och lyssnar på musik. Senare ska jag iväg till Lollo för att sedan dra vidare till Ebba och fira henne rejält. Hoppas ni har en fin dag för det kommer jag ha! Puss puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious