For when you feel nothing

  2013-06-28 / 11:56:00 / Life of /
Har haft fullt upp i stort sätt hela tiden och därav har det inte blivit någon bloggning för min del. Igår var jag och Lollo i Trollhättan innan vi åkte till födelsedagsbarnet och halvfirade henne (tänk att min fina tjej redan är 17!!!), sedan gick vi till gymmet med Madde och efter det chillade vi brett framför White Collar. Nu ska jag strax iväg på kalas och senare ska jag åka till Trollhättan ännu en gång för att träffa Denise. Har bråttom nu så vi hörs senare helt enkelt. Ha en fin dag! Puss
 


Ebba

Älskar dig oändligt <3

Svar: Älskar dig så himla mycket mer <3<3
Klara

2013-06-29 @ 00:17:52
URL: http://www.ebbalouise.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious