I stopped looking for a dream, I just wanted one that wasn't a nightmare

  2013-03-02 / 11:29:15 / Life of /
Hejsvejs. Herrejesus vad veckan har gått fort. Nyss var det ju tisdag känns det som. Jajadå det är bara så jäkla skönt med helg. Igår spenderade jag min eftermiddag och kväll hos Ebba och Anna tillsammans med Sara, Moa och Jennifer. Vi hade det himla mysigt då vi åt god mat, tårta och kollade på Never Say Never. Var hemma runt 12 och jag somnade nästan direkt. Idag vaknade jag vid 10 men har legat här och dragit mig en stund. Så. Jäkla. Underbart. Ska förmodligen upp till kusinerna idag eftersom moster fyller år så ska hoppa in i duschen nu och sedan äta något. MEN det är någon (som inte tillhör familjen) utanför mitt rum så vill helst inte gå ut men är så jäkla hungrig hjälp kommer dö. Och bara för det kollar på jag bilder på sånt här alltså åh. Ge mig



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious