I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house. When things go wrong we can knock it down

  2013-03-04 / 19:18:51 / Life of /
PhotoBooth:ar lite mellan pluggandet samtidigt som jag äter Reese's. Fina bror sitter här och underhåller mig så jag inte dör bland allt skolarbete. Drunknar istället i skratt och fin musik. Fint. Skoldagen var bra, kort och inte för ansträngande. För sov mig imorse (igen) så snart kommer väl min stressmage tillbaka mer än någonsin. Orkar inte. Annars då? Går runt och saknar personer konstant men det har blivit ett tillhörande i vardagen. Have a gr8 day för nu ska jag fortsätta plugga och sedan belöna mig med några avsnitt av Arrow. Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious